2012. december 7., péntek

4.fejezet

Sziasztok! Meghoztam a következő fejit. Rémelem tetszeni fog. Puszi :D

The Mikaelson Family Life
4.fejezet

/Caroline szemszöge/
Jujj de jó lesz! Holnap indulunk! Már be is pakoltam a bőröndökbe.
- Látom készülődsz! - Hallom meg Nik hangját.
- Jajj, annyira jó lesz! De szeretlek! - Nyomok egy csókot a szájra.
- Én is szeretlek! - Mosolyog bele a csókba, majd eldőlünk az ágyon. Élvezettel habzsoljuk egymás ajkát. Mikor már megszabadítottuk egymást a pólóinktól, nyílik az ajtó és Elijah lép be rajta.
- Zavarok? - Kérdezi kimérten.  
- Nem, nem zavarsz! - Vágja rá Klaus gúnyos hangon. 
- Beszélnünk kell! Négyszemközt! - Nézz testvérére jelentőségteljesen, aki felkapja a pólóját.
- Mindjárt jövök és itt folytatjuk. - Nyom egy puszit az arcomra és már kinn is van a szobából.

/Kol szemszöge/
- Rebekah! - Kiáltom el magam.
- Mivan már? - Lép be türelmetlenül a szobámba.
- Segíts! - Fogom könyörgőre.
- Miben? - Ül le mellém.
- Hát abban, hogy......áh! Mindegy, menj csak a randidra! - Legyintek végül.
Bekah csak forgatja a szemét és kisétál.
- Szegény pici Kol! Csak nem szerelmi bánat? - Hallom meg a kis hangocskát a fejemben. Remek!
- Te meg mi a francot akarsz? - Förmedek rá.
- Én csak segíteni akarok a pici kis élettelen szíveden! - Kacag fel. Az agyamra megy. Azt hiszem pszichológushoz kell mennem.

/Klaus szemszöge/
- Tényleg megakarod tenni? - Kérdezi már vagy ezredszerre is Elijah.
- Igen! Hányszor mondjam még el? - Nézek rá fáradtan.
- Biztos, hogy ez jó ötlet? - Folytatja az aggodalmaskodást.
- Igen, Elijah, ez az! - Emelem meg a hangom és vissza sétálok a szobámba, ahol már vár a szerelmem.

/Bonnie szemszöge/
Mi történt? Hol vagyok? A tegnapi napból csak arra emlékszem, hogy az erdőnél találkoztam Kollal és, és....Atyaúristen! Én lefeküdtem Kol Mikaelsonnal! Jézusom! Jeremy! Nem mondhatom el neki! De nem is hazudhatok a szemébe! Most mit tegyek? 
Megvan! Most szépen elsétálok a Mikaelson villába és kitöröltetem azt a napot az emlékeimből! Így lesz a legjobb... 
           

      

4 megjegyzés:

  1. Halihóka! :D
    Te nem vagy százas, de ezért jó sztori! :D
    Imádom :D
    Kíváncsi vagyok, mit tervez Klaus :D
    Kol <3
    Van egy olyan érzésem, hogy semmi jó nem sül ki abból, hogy Bonnie a Mikaelson villába megy...
    Puszi :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szióka :D
      Tudom, hogy nem vagyok százas, nem kell rá emlékeztetni :D
      Hát majd kiderül mi sül ki belőle :D
      Puszi :D

      Törlés
  2. Szia!
    Örülök, hogy hoztál frisst és nagyon fantasztikus lett :D
    Nagyon várom már Klaus és Caroline utazását. Kol fejében lévő hang továbbra sem tetszik, akkor sem, ha lehet jó szándékkal teszi azt amit, bár szerintem valaki rossz irányba próbálja befolyásolni őt. Klaus és Elijah beszélgetése érdekes volt, kíváncsi vagyok miről is van szó :) Bonnie éredése és az utána lévő dolgokon meglepődtem, de alig várom, hogy elmenjen az ősök villájába :D
    Siess a frissel :D
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen :D
      Én is várom már az utazásukat. :D
      Sietek :D
      Puszi

      Törlés